ראשי » טיפים » הליך גירושין עם ילדים: כך תשמרו על טובת הילדים

הליך גירושין עם ילדים: כך תשמרו על טובת הילדים

אחרי לא מעט שנים של זוגיות טובה ומספקת, הגעתם למבוי סתום? ברור לכם שהבחירה הנכונה עבורכם היא להתגרש? אם כך, בוודאי יש לא מעט דברים שאתם רוצים לדעת על הליך גירושין עם ילדים. אם יש משהו ברור, זה שלא תרצו לפגוע בילדים ולכן כדאי לתכנן את תהליך הגירושין בקפידה.

הליך גירושין עם ילדים בעזרת מגשר מקצועי

אחד מהטיפים הכי חשובים לגבי הליך גירושין עם ילדים, הוא לבחור איש מקצוע מתאים. אתם צריכים את העזר המקצועית של עורך דין גירושין מומלץ, שכן הוא מגיע עם הניסיון. מי שחי ונושם את התחום הזה כבר ראה לא מעט זוגות שהיו במצב שלכם. משמעות הדברים היא שהוא יוכל לעזור לכם, מתוך הניסיון שלו עם אחרים. כמו כן, אם תקפידו לפנות אל עו"ד שהוא גם מגשר, הדברים ייראו אחרת לגמרי. המטרה בגישור היא להגיע לעמק השווה ולוותר על המלחמות. הרעיון כאן הוא לשמור על הדבר החשוב באמת: טובת הילדים, ולכן גירוש בעזרת עו"ד זו הבחירה הנכונה.
רוצים לקבל ייעוץ מעורך דין גירושין מקצועי? השאירו פרטים

מתגרשים מבלי להיכנס לחובות

עוד נתון משמעותי שיש לקחת בחשבון במקרה של הליך גירושין עם ילדים, זו העלות הכלכלית. האם אתם באמת רוצים להיכנס לחובות רק "בשם הצדק"? או שאולי מה שחשוב לכם באמת זה לסיים את הדברים מהר? האמת היא, שאף אחד לא רוצה לשלם הון עתק על פרידה. זו למעשה עוד סיבה שבגללה גישור גירושין זו הדרך היחידה, שכן העלויות נמוכות יותר. המטרה של המגשר היא לא להנציח את המחלוקות ביניכם. הוא לא רוצה לגרור אתכם לאינספור דיונים בבתי המשפט, אלא להפך: לעזור לכם לקצר את התהליך. אם אתם חושבים על הליך גירושין עם ילדים ומעוניינים לחסוך, גישור יתאים לכם.

שומרים על הפרטיות שלכם

לבסוף, כאשר אנחנו מדברים על הליך גירושין עם ילדים, יש כאן גם עניין של פרטיות. למעשה, אם תפנו אל מגשר, אתם תראו שהוא מחויב לסודיות. משמעות הדברים היא שאפילו אם העניין יגיע לבית המשפט, הוא לא יוכל לספר מה שסיפרתם לו. זה נכון שלעיתים זוגות מתחיל הליך פרידה אצל מגשר ומגיעים לבסוף לבית המשפט. יחד עם זאת, אפילו אם זה יקרה גם לכם, לא תצטרכו לדאוג לגבי הסודיות. כל מה שתספרו למגשר יישאר אצלו ולא תהיה שום אפשרות להשתמש בכך בתהליכים משפטיים אחרים. אומנם זה נכון שפרידה היא תמיד צעד מורכב ואיש לא מעוניין בכך. הרי כאשר החלטתם להתחתן לפני שנים, ציפיתם לחיות ביחד לעד. עם זאת, לחיים לעיתים יש תוכניות אחרות ולכן, אם בחרתם להיפרד, רצוי לבדוק איך עושים זאת. אין משהו חשוב יותר מאשר טובת הילדים ויש לזכור את זה גם כשמתגרשים.